FAQ

Nejčastěji kladené dotazy

 

Co to znamená "flekatee"?

Flekatee je značka našeho oblečení, které na tomto e-shopu můžeš zakoupit. Vyrábíme potištěné věci z různých materiálů a když se ti naše věci podaří náhodou ušpinit a někdo se ti bude posmívat, že máš flekatý tričko, můžeš mu to odkejvat. Všechna naše trička jsou totiž Flekatee!

 

Jak postupovat, když chci u vás nakoupit?

Nejdřív si vyber kategorii, která tě nejvíc zajímá. V ní najdeš designy k ní se vztahující. Pak už si jen stačí vybrat ten nejhezčí, zvolit správnou velikost a dát zboží do košíku. Po vyplnění všech potřebných údajů už stačí objednávku odeslat a pár dní počkat na doručení. O tom, kdy přesně ti bude zboží doručeno tě budeme informovat, abys nemusel přešlapovat u okna 2 dny a čekat na pošťáka. 

 

Jak zjistím, jakou si mám objednat velikost?

Vezmi do ruky metr a změř své tělesné proporce. Ty pak porovnej v údaji v TÉTO tabulce a tím se dopátráš potřebné velikosti.

 

Jakými způsoby se u vás dá platit?

Bankovním převodem, kartou on-line-.

 

Kolik mě bude stát doprava?

Nikdo ti bohužel nedoručí nic zadarmo.

Uděláme vše pro to, aby za tebou balíček docestoval co nejdříve a v plném zdraví!

 

Jak dlouho mám na své vysněné věci počkat?

Většina věcí by u tebe měla být do 3-4 dní od připsání platby. Vyjímku tvoří jen oblečení s vlastním potiskem .

 

Chtěla/a bych si udělat vlastní potisk, umíte to?

Pokud máš skvělý nápad a chtěl/a bys od nás originální design oblečení, neváhej se nám ozvat. V kategorii Vlastní potisk se dozvíš více.

 

Přišla mi špatná velikost, co mám dělat?

Hlavně nepanikařit. Občas se to prostě stane, ne každý metr umí meřit správně. Vyplň náš reklamační formulář STAHUJ, tam zaškrtni, že chceš vyměnit velikost. Špatně velké oblečení zase hezky zabal a pošli nám ho zpátky. Jakmile nám přijde, posíláme ti  nazpět správně veliké. 

 

Oblečení dorazilo poškozené nebo se poškodilo během nošení a chtěl/a bych ho reklamovat, jak mám postupovat?

I když nechceme, aby se něco pobnobného někdy někomu stalo, jsme jen lidé a prostě to někdy nemusí vyjít podle našich představ. Vyplň proto náš reklamační formulář STAHUJ, tam zaškrtni, co konkrétně je na tvé zásilce za vadu a zboží pošli zpátky na uvedenou adresu. Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době a k tvé spokojenosti.

 

Rozmyslel/a jsem si nákup, ale už mám zboží objednané, mohu ho vrátit?

 Ze zákona máš nárok vrátit objednané zboží do 14 dnů od jeho doručení. Nesmí být ale používané. To znamená, že by mělo mít naší originální visačku a nemělo by být špinavé. Samozřejmě vyndané z obalu být může. Vyplň formulář, který stáhneš ZDE, zboží zabal a odešli nám ho zpátky. Přečti si také poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

 

 

Zpět do obchodu